Maðazamýzdan yeni verdiðiniz sipariþini iptal etmek istediðinizde 'Sipariþ Takibi' bölümünden sipariþlerinize bakýnýz. Sipariþ listesi ekranda listelenecektir. Bu ekranda 'Tedarik Aþamasýnda' gözüken sipariþlerinizi sað tarafýndaki 'Ýptal' butonuna basarak verdiðiniz sipariþi iptal edebilirsiniz.
Yeni sipariþler 5 iþ günü içerisinde temin edilemez ise Ýptal butonu aktif olmaktadýr.
Yanlýþ sipariþ geçilmesi, ürün veya ödeme aracý deðiþikliði gibi durumlarda Ana sayfa sað üst köþede yer alan Hýzlý Mesaj'dan Müþteri Hizmetleri departmanýmýza bilgi vermenizi rica ediyoruz.
Ýsteðiniz üzerine iþleminiz tarafýmýzca yapýlmaktadýr.
Ýptal ettiðiniz sipariþleriniz muhasebe tarafýndan onaylandýktan sonra para iadesi yapýlmaktadýr. Yeni verdiðiniz sipariþlerin iptal iþlemini yapabilmemiz için sipariþinizin kargoya çýkmamýþ olmasý gerekmektedir. Sipariþ takibi bölümünde 'Sipariþiniz Kargoya Verilmiþtir.' ibaresi bulunan ürünlerin sipariþ iptalleri yapýlamamaktadýr.